Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2020

Διαδικτυακή Συνάντηση 11/12

 


Αγαπητά παιδιά,

Αγαπητοί γονείς,


ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!

ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΟΥ ΤΡΙΜΗΝΟΥ!

ΘΑ ΣΤΑΛΕΙ ΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΑ MAIL ΣΑΣ!

Ευχαριστώ πολύ.

Σήμερα ασχοληθήκαμε με:

Γλώσσα: Ορθογραφία (Γνωστή, άγνωστη), Γράμμα "Χχ", Βιβλίο σελ:56

Μαθηματικά: Κεφ. 22: "Προβλήματα" Βιβλίο σελ: 58-59, 

Ο Χιονάνθρωπος και το κορίτσι

1)Ανάγνωση Κεφ.: 4

Τίτλος 4: Η Κουκουβάγια συμβουλεύει τον Τουρτούρι για τους εχθρούς του και εκείνος κινδυνεύει να λιώσει από τον ήλιο αλλά σώζεται...

Έχει φτιαχτεί ξεχωριστή ανάρτηση στο blog, για να βρίσκουν τα παιδιά εύκολα τους τίτλους και τα τραγούδια για την περίπτωση που θέλουν να εργαστούν με το βιβλίο!

Ατομική ενασχόληση

-Ανάγνωση υπογραμμισμένα κόκκινα Βιβλίο σελ:56

-Ορθογραφία: "Αχ! Ένα μηχανάκι!"

-Αντιγραφή "Χχ" (μισή σελίδα) σελ.:35

-Φωτοτυπίες Γλώσσας

(Οδηγίες για μη εκτύπωση: ασκ.2 προφορικά)










(πηγή: http://taksiasterati.blogspot.com/)




-Πρόβλημα Μαθηματικών

(Οδηγίες για μη εκτύπωση: πατάμε πάνω στην εικόνα να ανοίξει σε μεγάλο μέγεθος και γράφουμε τις απαντήσεις)


(πηγή: http://www.grafoulis.gr/test1.php)












ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ:

1)Ζωγραφίζουμε την 4η σελίδα του βιβλίου μας "Ο Χιονάνθρωπος και το κορίτσι"

Τίτλος 4: Η Κουκουβάγια συμβουλεύει τον Τουρτούρι για τους εχθρούς του και εκείνος κινδυνεύει να λιώσει από τον ήλιο αλλά σώζεται...

2)Ακούμε το τραγούδι της Μαριάννας και του Τουρτούρι, προσπαθούμε να το μάθουμε, και να το πούμε μόνοι/ες μας πάνω από τη μουσική!

Ποίηση Στίχοι: Ευγένιος Τριβιζας

Μουσική: Νότης Μαυρουδής

-Τραγούδι: "Θα μου λες τα μυστικά σου"



-Μόνο μουσική (ορχηστρικό)



-Στίχοι

"" Θα μου λές τα μυστικά σου τα δικά μου και δικά σου θα 'σαι τώρα συντροφιά μου το μισό απ' την καρδιά μου. Τουρτούρι από χιόνι του χειμώνα χελιδόνι τουρτούρι η αγάπη να το ξέρεις φέρνει γούρι. Μαριάννα κοριτσάκι, μενεξένιο λουλουδάκι Μαριάννα, της αγάπης η Μαρία και η Άννα... Ταξιδάκι θα σε πάω σε ό,τι ωραίο αγαπάω ταξιδάκι στα όνειρά μου την ελπίδα, την χαρά μου. "

Δεν υπάρχουν σχόλια: