Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

Συμβούλιο 5ο!



 Την Παρασκευή 22/01/2021 πραγματοποιήθηκε το 5ο Συμβούλιο με προέδρους :την Αλεξάνδρα και τον Γιάννη


Στο τρίτο μέρος, μετά τις επιβραβεύσεις και τις κριτικές, ψηφίστηκαν οι παρακάτω προτάσεις:

- Κάθε φορά που θα έχει κάποιος/α γενέθλια να του φτιάχνει η τάξη μια ομαδική ζωγραφιά
-Να φτιάξουμε τους πλανήτες! 
-Ταινίες: Πίπη Φακιδομυτη, ✔️ απόσπασμα Lego
-Βιβλία:
Πως να σώσω τον πλανήτη
Ποτέ μη δώσεις μπισκότο σε λυκάκι ✔️
Βιβλίο: Άμστρονγκ ✔️
Παραμύθι με τους θεούς
Βιβλίο Αποταμίευσης
Βιβλίο με αρκουδάκια
-Όταν τελειώσει ο Κορονοϊός:
Να φέρουμε μια τούρτα, να στολίσουμε την τάξη και να κάνουμε... Αποκριάτικο πάρτυ με διαγωνισμό καλύτερης στολής !! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: