Αγαπητά παιδιά,
Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες,
Σήμερα ασχοληθήκαμε με:
Γλώσσα:, Ανάγνωση, παιχνίδια στον πίνακα με το γράμμα -Ψψ, ταξιδέψαμε στα Ψαρά (!) Τ. Εργασιών σελ: 66-67
Παιχνίδια (πηγή: https://blogs.sch.gr/persidou/)
-https://blogs.sch.gr/persidou/2013/07/16/psichales-ps-ps/
-https://blogs.sch.gr/persidou/2020/07/15/diakrisi-x-ps/
Μαθηματικά: Κεφ. 30ο "Αφαίρεση με αφαιρετέο μεγάλο αριθμό" Βιβλίο σελ: 74-75, πραξούλες στον πίνακα
Στα παιδιά εξηγούμε την αφαίρεση με μεγάλο αφαιρετέο, ως εξής:
π.χ. 9-5= "Θέλω να δω πόσα μου λείπουν από το 5 να πάω στο 9...άρα:
1.ποια είναι η παρεούλα του 5 που μας φτιάχνει το 9; ή
2.βάζω το 5 στο κεφαλάκι μου και ξεκινάω να μετράω πόσα μου λείπουν μέχρι το 9
-και μετά από τόσα Μαθηματικά.... Διαβάσαμε το βιβλίο του Τόρμπεν Κουλμαν "Άμστρονγκ" (πρόταση Μιχαήλ και απόφαση συμβουλίου!)
....και ένα ωραίο Ψ - τρίαινα από τον Γιάννη!
Σπίτι
-Αντιγραφή σελ.46 (μισή):"Ψάξε στο πιο ψηλό βουνό"
-Μαθαίνω για Ορθογραφία: "Ψάξε στο πιο ψηλό βουνό"
-Φωτοτυπία γλώσσας (στο φάκελο)
(πηγή:http://taksiasterati.blogspot.com/)
-Φωτοτυπία Μαθηματικών στο Τετράδιο Μαθηματικών
(Δουλεύουμε με τον τρόπο που περιγράφω παραπάνω. Συμβουλευόμαστε και την άσκηση:3 στη σελ.75 του Βιβλίου μας)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου