Διαδικτυακή
Συνάντηση 11/05
- Διαβάζουμε τα κεφάλαια 5,6 από τα Μαγικά Μαξιλάρια” του Ευγένιου Τριβιζα:
Ερωτήσεις
κατανόησης
5ο Κεφάλαιο
1) Τί είχε εντοπίσει
ο Αντώνης ο δάσκαλος; Πως ήταν; Είχε
εντοπίσει μία κατακόκκινη παπαρούνα
δροσερή σαν την ελπίδα.
2) Σε ποιους
εκμυστηρεύτηκε το μυστικό ο Αντώνης; Ο Αντώνης εκμυστηρεύτηκε την πληροφορία για τα μαξιλάρια στα παιδιά της τάξης του.
3) Ποιό ήταν
το 1ο σχέδιο; Πέτυχε;
Το 1ο σχέδιο ήταν να κοιμηθούν στη
μπανιέρα, αλλά δεν πέτυχε.
4)
Ποιό ήταν το 2ο σχέδιο;
Το 2ο σχέδιο ήταν να φτιάξουν αντιεφιαλτικά
μαξιλάρια, από όσα θετικά πράγματα τους
έχουν απομείνει.
ΤΙΤΛΟΣ: Ο
Αντώνης ο δάσκαλος αφού έμαθε το μυστικό,
μαζί με τους μαθητές του αποφασίζουν να
φτιάξουν τα αντιεφιαλτικά μαξιλάρια.
ΣΤΙΧΟΙ:
6ο Κεφάλαιο
1) Η Φρόσω
βρήκε.... μια κόκκινη κλωστή
παραμυθιού
2) Ο Θανάσης
λαχανιασμένος είπε: ......Σύρμα!
Έρχονται οι φρουροί!
3) Ο Βουλήμιος
υποστήριξε ότι τα χέρια τα έχουμε..... για
να χειροκροτούμε τον Αρπατίλαο!
4) Τα καινούρια
μαξιλάρια δόθηκαν... στον Αντώνη και τη Μυρτώ
ΤΙΤΛΟΣ: Τα
παιδιά φέρνουν όλα τα όμορφα υλικά που
βρίσκουν για τα αντιεφιαλτικά μαξιλάρια,
αλλά δέχονται ξαφνική επιθεώρηση από
τον Βουλήμιο και τους φρουρούς.
ΣΤΙΧΟΙ:
ΑΝΤΩΝΥΜΙΕΣ
Θυμάμαι τις Αντωνυμίες:
Εξάσκηση:
α)Βρίσκω
τις Αντωνυμίες και το είδος τους:
-Ο Αρπατίλαος με τα μαξιλάρια του βασάνιζε
τους κατοίκους.
(κτητική αντωνυμία)
-Οι άνθρωποι στο παλάτι νοιάζονταν για
τον εαυτό τους και για κανέναν άλλο. (αυτοπαθής αντωνυμία) (αόριστες αντωνυμίες)
-Ο μόνος που κατάλαβε κάτι ήταν ο Αντώνης.
(οριστική αντωνυμία) (αναφορική αντωνυμία)
β)Γράφω τις παρακάτω προτάσεις βάζοντας
στη θέση κάποιου ονόματος ή επιθέτου
αντωνυμία:
-Οι κάτοικοι
ήθελαν πίσω την ηρεμία τους. - Αυτοί ήθελαν πίσω την ηρεμία τους.
-Τα παιδιά δεν φοβόντουσαν τον Βουλήμιο το Βλήμα.
- Τα παιδιά δεν τον φοβόντουσαν.
-Οι
στρατιώτες φρόντιζαν για την τήρηση
των νόμων. - Αυτοί φρόντιζαν για την
τήρηση των νόμων
Εργασίες!
- Βλέπω το βιντεάκι της εκπαιδευτικής τηλεόρασης για τις Αντωνυμίες!: http://www.edutv.gr/index.php/glossa-logot/to-loyna-park-tis-glossas-antonymies-a-meros
- Υπογράμμισε τις αντωνυμίες στις παρακάτω προτάσεις και γράψε δίπλα το είδος τους.
α) Θέλω να φάω κάτι.________________________
β) Αυτό το περιοδικό ζήτησα.______________________
γ) Φέρε το βιβλίο μου._____________________
δ) Πρόσεχε τον εαυτό σου._____________________
ε) Δεν είναι τέτοιος άνθρωπος._______________________
στ) Θα σου διαβάσω όποιο βιβλίο θέλεις._____________________
ζ) Τίνος παιδιού είναι η σάκα;_________________________
3)
Στέλνουμε τους στίχους μας για τα
κεφάλαια 5 και 6!
4)
Ζωγραφίζουμε τα επόμενα 2 φύλλα του
βιβλίου μας για τα κεφάλαια 5 και 6 , με
τους τίτλους:
5ο κεφάλαιο, ΤΙΤΛΟΣ: Ο Αντώνης ο δάσκαλος αφού έμαθε το μυστικό, μαζί με τους μαθητές του αποφασίζουν να φτιάξουν τα αντιεφιαλτικά μαξιλάρια.
6ο κεφάλαιο, ΤΙΤΛΟΣ: Τα παιδιά φέρνουν όλα τα όμορφα υλικά που βρίσκουν για τα αντιεφιαλτικά μαξιλάρια, αλλά δέχονται ξαφνική επιθεώρηση από τον Βουλήμιο και τους φρουρούς.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου